Monday, December 5, 2011

thrill...

Allah Yang Maha Besar dan Menguasai Segala-galanya. Sekejap saya berada di sini. Sekejap lagi berada di tempat lain pula. Semalam saya berada di bandar Bangi. Dan pagi ini telah berada di rumah depan komputer menulis sesuatu. Kalau di tengok dari sudut ilmu pemasaran, ianya di tafsirkan sebagai `place marketing'. Apa yang terdekat maka itulah `wants and need'. Kalau siapa yang belum tahu `wants and needs' ianya adalah ungkapan keramat bagi memahami ilmu pemasaran. Kalau apa yang dekat secara fizikal dan juga dekat di hati, dan boleh diperolehi,  maka ianya merupakan peluang bagi memasarkan sesuatu. Penulisan adalah aktiviti yang sangat dekat dengan saya. Maka itulah dinamakan sebagai `expressive marketing'. Expression for sale. Haha. Sesungguhnya saya berbanyak syukur ke hadrat Illahi kerana  memberi saya ilmu dalam bidang ini. Lantas saya merasakan kekuasaan Allah dalam memberi hidayah dan petunjuk. Saya memohon keampunan. Allahuakbar.

No comments: