Friday, July 3, 2009

tak ada topik...

Maaf ye takde topik khusus hari ini. Saya nak tulis je apa nak tulis. Semalam kami ada mesyuarat. Rupa rupanya saya masih lagi bersemangat dalam menyampaikan sesuatu. Dalam pada itu ada juga saya terasa saya ini dah melepasi garis yang mana orang lain tak akan faham saya lagi. Tak pe lah. Alat pengimbang saya terhadap masa, isu, dan orang lain masih lagi berfungsi dengan baik. Adakah itu hasil dari mengalami kehidupan dan pengalaman yang berbagai dan bersesuaian? I might look serious in one situation, but in another situation I just feel that I am just a child. Tak tahulah. Bila menulis pulak I just feel that I am just behaving like an ocean. So just play to the tune and wind of the day. Kalau tenang, tenanglah tulisan saya, seperti pagi ini, tak ada topik yang khusus..

1 comment:

HambaMaya said...

kata orang, selagi boleh bubuh, kita bubuh la prof.. hehehe.. kira pagi ni ada writer's block ke prof?