Wednesday, July 1, 2009

98.9 peratus...

Baru dua hari yang lepas ada aku menulis pasal meminta izin dan meminta tolong. Dan semalam aku tereserempak dengan hal yang sama. Walaupun telah mengajar si-dia nie selama satu semester, tapi masih sms dan menanya apakah nama penuh aku kerana dia hendak jadikan aku refree kepada resume kerjanya. Tak apa lah. Tapi tanya punya tanya, rupanya dia tak tahu nama ayah aku, aku ini bin apa? Apa patut aku buat? Dengan baik hati membalas balik sms tersebut dengan mengatakan ini nama penuh aku? Well, there are things you must accomodate and there are things you just ignore it. Tak masuk akal. Just another nightmare happening during the darkest hour of the night. 98.9 peratus strikes again....

3 comments:

HambaMaya said...

hehehe.. suruh la si dia tengok website UiTM prof.. malulah tak tau nama cikgu sendiri.. usaha sikit.. asik nak mintak jer..

m.mohaj said...

iya la prof...bebudah sekarang nie nak disuap jer...

Zulazri Kamarul said...

rilek prof
tunggu time employer die call
hahahaha..