Thursday, October 3, 2013

adakah mereka mengetahuinya...?

Allahuakbar. Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Mengasihani. Sentiasa mendoakan kebaikan orang lain. Sentiasa membuat sesuatu untuk kebaikan orang lain.Tetapi adakah mereka mendoakan kebaikan untuk diri ini? Selalu mengatakan bahawa betapa seksanya menyesuaikan diri dengan saya. Saya hanya menyerah kepada Allah akan penyesesuaian saya terhadap mereka. Di segi pengetahuan dan rezeki, di rasakan saya melebihi dalam hal itu. Malah dalam hal hal lain, saya sentiasa mengucapkan kesyukuran dan segala usaha di nampakkkan supaya saya tidak riak dan takkabur. Adakah pernah saya menyombong diri dengan pemberian Mu Ya Allah? Memohon supaya sentiasa dalam Perlindungan Mu. Maha Suci Allah dari di syirikkan. Allah Yang Maha Besar. Allah Yang Maha Pemurah. Allah Yang Maha Mengasihani. Allahuakbar.

No comments: