Tuesday, October 4, 2011

apa yang di bayangkan..?

Sudah sekian lama saya bayangkan apa yang akan terjadi pada hari ini. Adakah hari ini saya dan apa apa mengenai diri saya adalah hasil dari apa yang dibayangkan semenjak saya kecil lagi? Di segi apa? Saya bayang ini, saya bayangkan itu, saya bayangkan kejadian ini, saya bayangkan kejadian itu, saya bayangkan situ, saya bayangkan sana, dan saya apa yang saya bayangkan selama ini. So are they. Do I have a choice? Do they?Ada dengan sombong nya mengatakan `dia tak hairan lagi ' atau `I have nothing to lose' atau `apa yang dia hendak lagi?' kerana bayang yang selama ini dia takut, telah bertukar tempat. Sekarang orang lain yang takutkan bayang dia..dia tidak mengejar bayang lagi..Segala-gala telah menjadi kenyataan. Allahuakbar. Kepada Mu Ya Allah saya memohon Keampunan dan Keredhaan di atas apa yang berlaku.

No comments: